Bestellingen
Hieronder staan enkele veelgestelde vragen over de bestellingen
Hoe plaats ik een order?
In onze webshop kun je kiezen uit een ruime collectie van thee en accessoires. Na een keuze te hebben gemaakt kun je eenvoudig afrekenen zodat je snel kunt genieten van een heerlijk kopje thee.
Wanneer wordt mijn order verwerkt?
Wij verwerken orders van dinsdag t/m vrijdag. Als de bestelde artikelen voorradig zijn wordt de order vaak dezelfde dag nog verzonden.
Verzenden en Retourneren
Hieronder staan enkele veelgestelde vragen over de verzending en retournering
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Nadat de bestelling door ons is verwerkt en is overgedragen aan PostNL zal de aflevering vaak de volgende dag plaats vinden.
Wat is jullie retourbeleid?
Voor vragen over een retournering kun je kijken op deze pagina.
Hoe controleer ik mijn order status?
Bij elke wijziging in de order (gereed maken, verzonden etc) ontvang je een email met de nieuwe status. Ook zit er een track and trace link bij de verzendmail.
Hulp en Ondersteuning
Hieronder staan enkele veelgestelde vragen over de contactmogelijkheden
Hoe kan ik contact opnemen voor vragen?
Via onze contact pagina kun je contact opnemen via Whatsapp, een Email of ons contactformulier.